Bye bye Umeå!

OBS!! Detta var gårdagens inlägg. Publiceras nu... ;O
Ang. det förra inlägget, var bara sur! ^^


Hej hej! :) Kom inte med nåt igår, men jag skrev faktiskt ett jättelångt inlägg som inte sparades! :( Så då blev jag sur och orkade inte skriva ett till... ^^ Det är så typiskt, för när man skriver ett långt inlägg så publiceras det inte!! ohh, hate that!! :@ AJA, jag var igår magsjuk hela dagen pga av att jag åt bearniessås! (stavning!). Så då låg jag hemma hela dagen och hade ont i magen! :(((((( Men nu mår jag bra igen, tur det!! :)
Just nu sitter jag i en hyrbil och åker från Umeå! Glömde berätta det, men idag så hämtade vi upp mamma fån Umeå, (för ni som inte vet: Hon var där pga att hon har bröstcancer och skulle strålas där), så vi åkte upp ca halv 10 i en hyrbil, Volkswagen Passat, och begav oss uppåt. Några timmar senare och 38 mil senare var vi framme i Umeå och hämtade mamma. Vi gick till ett mysigt café/restaurang som hette Göteborg (ehh? I Umeå? Hehehe), som låg i ett gammalt fängelse! Dock var det jättemysigt och hur gott som helst! ^^ Så nu åker vi från Umeå, haha äntligen!, och beräknas komma hem ca halv 9? Det får vi se!
Btw, jag har skapat en till blogg, en underblogg till denna, som heter nawisdreams. Det är en mer personlig blogg! Hoppas att ni läser den med. LOVE.

Kommentarer
Skrivet av: M

Ha en bra torsdag :'D<3

2010-02-25 @ 15:23:08
URL: http://conler.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vilken fin blogg!

kolla gärna in min blogg med och bevaka den om du gillar den.



kramar C:

2010-02-25 @ 17:29:03
URL: http://lindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0