En Prinsessas Dagbok 5

Hej små söta!
Vad har ni gjort denna lördag? :)
Jag har varit på stan och köpt ett fint nagellack, i pärlemor. Det påminner mig om fransk manikyr, vilket jag älskar! Jag är helt beronde av nagellack och friska naglar!* Det är väldigt viktigt tycker jag, att ha friska naglar alltså. Jag menar inte att man behöver gå till en salong och få sina naglar á la Kissie, men att ta hand om dem och se till att dem mår bra är viktigt! Som med resten av kroppen! Elr hur!?

Iaf, sen köpte jag lite böcker på bokrean, "Babbeldrottningen" av Meg Cabot och "En prinsessa i rosa, En Prinsessas Dagbok 5" av samma författare. Älskar "En Prinsessas Dagbok", bästa boken ever! (Såhär långt... *blink*) Så efter stan har jag legat och läst! Har redan läst 80 sidor av "En Prinsessas Dagbok 5"! Så går det när böcker är så bra! ;-)
Skulle gärna velat lägga in bilder på allt, men tyvärr är det krångel med det. Lägger iställer upp Google bilder på böckerna och pärlemor. Love YA! <333

Bilden säger väl allt om man läst texten hihih...






* Visste ni att jag har 20 nagellack nu...  HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0