Kom vår, kom!

Hej bloggen! Förlåt för igår men orkade seriöst inte... Mådde ju inte bäst om man säger så.. Men tack för era fina kommentarer, värmer hjärtat mycket! Jag har världens bästa läsare! <3333333
Men nu fokuserar vi få att allt blir bättre med vännen, och för oss alla närstående, som jag då. Älskar dig! <3

Idag då så hade vi lite alla hjärtans dag-pyssel och gjorde kort som vi sedan ska få. Mitt blev nog ganska fint tror jag! :) Sedan såg vi på lite faktafilm om kärlek och sånt, så kallat "Bullen". Ett jättegammalt från 90-talet! program! Har någon av er sett "Bullen"? Hahha.... ;-) SO:n handlade också om kärlek. Denna gång delades vi in i grupper och gjorde ett "kärlekskryss" som handlade då om kärlek, historia och lite sånt. Som: "Vad heter kärleksgudinnan i den grekiska mytologin?". Och så fick man alternativ. Vår grupp fick alla rätt och vann! Vi gjorde även lite annat. Skojsigt! :) Idag är det ju sagt teater men det pallar jag inte, pga vännen och huvudvärk... Skolan bygger om och ventilerna är nedstängda och det är iskallt i klassrummet, så det är ju inte så konstigt om jag har ont... :( Mamma kom hem idag också och inte imorn, vill ju passa på då också. Men ha det kul på teatern ändå!
PUSS älskar er och fortsätt att skriva så fint! <33

Härlig bild... Tagen förra året när isen smälte... JAG LÄNGTAR EFTER VÅREN!!

Kommentarer
Skrivet av: Felicia

sv: okej joda det är najs :P

jag sitter i skolan sj? :P

2010-02-12 @ 09:30:58
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0