Love Is In The Air!

Hejsan hoppsan glada bloggläsare! Sry för dålig uppdatering men kom inte in på bloggen igår...?! Och så är det krångel med att ladda ner bilderna till datan, så jag kan inte visa upp outfiten och naglarna just nu! Men jag har den där kjolen, hur cute som helst! Me love! <333 Och en annan sak jag love:ar, det är ju NI!! GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!!! Hoppas att ni har det mysigt och har det trevligt med pojkvän/flickvän/vän/familjen! Man behöver inte ha en partner på Alla hjärtans dag, för det går lika bra med en vän eller familjen! Dagen är ju tillför att sprida kärlek och värme, och det kan man ju ge till vem som helst!! <333 Eller hur?! Idag ska jag träffa pappas kusin och hans fru, dem bor i Sthlm så det blir trevligt att se dem igen! :) Sedan ska jag träffa bästis och åka i dödsbacken, alltså vår väg ner till huset. Det är en brant backe! Varför vi kallar den dödsbacken är för att vi åkte där en gång och det gick supersnabbt och vi ramlade typ!! ;-) HAHA, det var kul på nåt sätt! xD
I presentväg så fick jag geléhjärtan, mums mums mums, en pin där det stod "I love you", och choklad... Tack! Till mina föräldrar gav jag en hjärt-magnet som jag gjort själv på träslöjden! AJA, brukar ni ge presenter på Alla hjärtans dag? Här kommer en bild btw:

PUSS OCH KRAM TILL ER!!

Kommentarer
Skrivet av: Pinch My Ass and Call Me Charlie

Hej hej



Ja ok. Jag det är en mysig stad när det är vår och den brukar komma tidigt här.



Kanon! Kul att du vill vara med! Kika in igen efter kl 20.00 ikväll för att se om du är en av de tävlande.

Håll tummarna.

(Om du tror att du behöver bli påmind när inlägget kommer upp kan du alltid klicka i och följa mig på BlogLovin)

2010-02-14 @ 11:46:35
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Skrivet av: simone

ha en toppendag gumman :D

2010-02-14 @ 13:35:27
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0