Renault vs. Hyundai

Hej bloggen! Dagen blev väl inte som jag hade skrivit, haha. När blir det det..?! Istället för en slappdag så åkte hela familjen till stan o kollade på bilar. Vi har ju loxom världens minsta bil, så vi måste köpa en ny. Vi kollade på en Hyundai idag, den var ganska cool. Testkörde* den och den var riktigt behaglig i think! Men förut har vi ju sett på en Renault Modus, är förälskad i den... Fight! ;-) Innan vi åkte hem så köpte vi lite thai take-away, godaste ever asså! :) Nu ska jag väl slappa lite och njuta av helgen, och såklart se Melodifestivalen! Ska bli kul..... Ses!

* En tanke: Att man bara kan testköra så där, utan att någon kan kontrollera så att man inte bara sticker iväg. Om jag vore biltjuv skulle jag lätt "testköra" och sedan bara åka därifrån... Haha! Jag är knäpp....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0