Russin Roulette

Skoldag, check!

Hej sötisar! Idag slutade vi tidigare, halv 2 whoa! Hade idrott, var kul! Körde gymnastik, typ göra kullebyttor i ringarna och snurra på stängerna! Lite svårt att förklara men det var najs! :) Har haft lite engelska och såna vanliga ämnen, kan vara kul ibland men inte när det blir för mycket grammatik... Även fast det är lätt liksom.... :/
Idag började vi också med att gå till skolsyster för en sådan där "kontroll", kolla vikt, längd och trivsel. Gillar inte vår skolas skolsyster! Hon är så butter! Och så är det inte så kul när man ska ta av sig tröjan för att kolla ryggen... Men men, lika bra att göra det... ://///
Läxa genom hela veckan är ett tabellpapper, inte världens roligaste.... Oj, blir negativ nu, till rubriken! ;-)
Lyssnar lite på Rihanna, Russian Roulette. Den är väldigt bra men sorglig! Stackars stackars Rihanna som blev misshandlad! Hatar Chris Brown nu!! Men hon är stark som vågar prata om det, som i Skavlan tex. Heja Rihanna!
Nu ska jag läsa lite bloggar så puss puss! <3333

En gammal bild på mig, efter att jag färgat håret! Sitter fortfarande i, trots att det är en toning. Men det är ju inte så konstigt, det är som min rikitga hårfärg innan jag blev en blondie.. :)

Kommentarer
Skrivet av: Gatumusikanterna

Hej Nawis! Det här kan ju tolkas lite som reklam men jag tror ändå att du kanske gillar det du ser... Vi är två damer som just startat ett GRYMT projekt! Kolla in det på http://gatumusikanterna.se och säg vad du tycker. Vi hoppas kunna bjuda på mycket roligt de närmsta tio veckorna!

2010-02-02 @ 16:31:11
URL: http://gatumusikanterna.se
Skrivet av: Annika

När jag färgade håret sist så bara tvättades färgen ut på ett par dagar!

2010-02-02 @ 17:56:07
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Skrivet av: Matilda

Heej! Jag Älskar Russian roulette, sitter o lyssnar på den nu! :D vad gör dudå?

Ps. Jag o Alva har startat en blogg så du får gärna kolla! :P

www.braidedlives.blogg.se (:

2010-02-02 @ 18:19:22
URL: http://braidedlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0