Tiggare

Hej!
Har ätit frukost nu, känner mig fortfarande trött dock... Somnade ganska sent! Såg på när Anna Haag vann silvermedaljen, wihoo! :) Men nu ska jag berätta om den roliga gårdagen!! xp
Nästa fredag ska min klass ha ett disco, så då behöver man ju lite priser till lotteriet och tävlingarna. Så då gav sig jag och två kompisar till ut för att "tigga" priser!
Sista lektionen hade vi skidor så det var lite stök med att få dem undanstökade, för vem vill bära på skidor i stan? Fast vi var snabba och vi fick vänta på bussen i ca en kvart, stå där ute och frysa benen av sig! :( Men sen kom bussen och vi satte oss längst bak! Fast det var inte så lyckat, ett par ungdomar som satt framför oss var snuskiga!
När vi kom in till stan började vi på lindex och fick tre fina vita sommarväskor! Sedan flöt det på och vi gick in till gallerior! Vi kom ju på den briljanta ideén att kolla på frisörsalonger och fick en massa fina hårprodukter! Vi var i stan och tiggde ganska länge, det var jättekul! Vi hade flyt! xD
DET HÄR FICK VI:

Hårprodukter
Solglasögon
Plånböcker
Neccesärer (stavning?)
Väskor
Prov-parfym
Läppbalsam
M.m

Ganska fint va?! AJA, hörs!

En annan sorts tiggare.....

Kommentarer
Skrivet av: Rita

Så härligt att Anna Haag fick silver!

Åh tack, röstat på mig i fototävlingen än? Om inte, gör det så är du jättegullig :D

2010-02-20 @ 14:54:10
URL: http://ritas.blogg.se/
Skrivet av: simone

Godmorgon snygging :) Vilken fin bild :D

2010-02-25 @ 10:31:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0