Today and yesterday

Trevlig lördag på er alla! :) Hoppas att ni har sovit gott! Jag har väl sovit sisådär, lite halvdant pga; en massa drömmar, mens, och jag först vaknade den "vanliga" tiden, alltså 7.... :(
Men men, har ätit frukost nu och ska bara göra mig klar, sen ska jag väl spela lite Sims! Hahah, hade en sån lust för det... Ibland bara älskar man att göra nya familjer och bygga hus! =) Skrev ju aldrig om igår, hade bara inte tid. Men vi åkte skridskor och dansade för sista gången på skolan, lärde oss även att dansa "shottis", hur det nu stavas. Var väldigt kul! Hemma var jag med mamma som kom hem igår och såg på Let's Dance. Förra dagen i ett nötskal! ;-) Ses snart!

ps. sluta inte lyssna på "Don't tell me that it's over", finns i förra inlägget.... ds.


Random pic

Kommentarer
Skrivet av: A M A N D A S B L O G G ♣

är allt bra med idag ? :)

följa varandra via bloglovin ? :D

2010-02-06 @ 14:01:07
URL: http://maandiisss.blogg.se/
Skrivet av: Sassa var namnet

heej :P nepp jag har inte sovit br aför jag hade skidskytte tävling idag och vart väckt av pappa vid halv 8 :P

2010-02-06 @ 14:25:21
URL: http://sassalittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0