Tre gånger dans

Hej kära läsare! :) Allt bra idag? Gjort något kul? Tell me then! xD
Nåväl. Idag så fortsatte vi med "kärleksveckan", denna gång så delade vi upp oss i två grupper, tjejerna mot killarna. Sen satt vi och skrev frågor till varandra, om typ pubertet och så. Hahaha, hade kuligt! ;-) Sedan skulle vi svara på killarnas frågor och dem på våra! HAAHHA, jag älskar min klass! <333 Sen hade vi idrott, och vi fortsatte med gymnastik. Nu så körde vi "hoppgymnastik". Det betyder att vi gjorde kullerbyttor på smala plintar, hoppade på små trampoliner, och i allmänhet bara hoppade omkring... Det var jätteroligt tills jag gjorde illa mig lite. Jag gör alltid illa mig!! POOOR ME! Men det är bra nu, var ju bara ett litet sår... Senare idag då så ska jag och Emma iväg och dansa för första gången denna termin, disco-street. Har längtat efter att dansa med dig ju Emmisen! Efter det ska vi direkt åka till skolan och dansa pardans med klassen och några till... Snacka mycket dans! Men det är kul, fast pardans är inte lika roligt då men men... AJA, jag kan tyvärr inte ladda ner någon ny bild eftersom jag inte hittar kameran! Men snart, snart! Promise you! Och jag byter inte design just nu, har inte tid och lust. Så jag tar tillbaka den gamla headern. Love love! <3

Japp, det är jag... I en verkligen smickrande bild...
//din nawis^^

Kommentarer
Skrivet av: Kamilla

jodå, händer det nåt kul i veckan då?:P

haha elr hur!?xD

2010-02-09 @ 22:36:12
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Skrivet av: Lillasyzter

tack så mkt för fin kommentar :) ja, blogga för att du tycker det är kul, så löser resten sej :)

2010-02-09 @ 22:43:42
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Skrivet av: simone

Hoppas du har en mysig dag gumman :)

2010-02-10 @ 13:43:22
URL: http://fattybom.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

sv: Allt bra idag? :)

2010-02-10 @ 14:33:24
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0