Frågor och svar

Hej igen!
Känns verkligen som det är kväll, men inte så konstigt eftersom vi va på Andersön! Vi hade så sjukt kul, kmr berätta mer om det sen! Nu så tänkte jag köra "frågor och svar", bara för att! So, here we go!

Har du någon favorit blogg?
Oj, jag följer så sjukt många bloggar så det är svårt att säga! En del bloggar läser jag bara för att dem är så störda, (Kissie, Dessie och Paow), men Foki och Kenza är riktigt bra! Men min favorit är nog ändå Blondinbella, hon är en riktigt bra tjej. Hon hjälper unga tjejer vilket jag tycker är bra och så är hon ju häftig med att hon har så många företag trots sin ringa ålder. Go Bella!

Vad har du för mål här i livet?

Mina mål är att uppfylla så många av mina drömmar och vara en lycklig människa.

Favorit låt?
Alla Amy MacDonald's låtar! Men just nu: Somebody New. http://www.mojvideo.com/video-amy-macdonald-somebody-new/91f240da01455b218081

Vilken är din favorit serie/film/mat?

Serie: Sveriges Historia. Film: The House of Eliott. Mat: Wok.

Vilken är din favorit artist?
AMY MACDONALD!!

Hur bra självförtroende/självkänsla har du mellan 1-10?
Självförtroende: 8. Självkänsla: 4.

Vilket är ditt bästa skönhetstips?
När du känner dig snygg är du det. Självförtroende och självkänsla är skönhet. Sov och ta hand om dig.



FORTSÄTTNING FÖLJER!!





Kommentarer
Skrivet av: Nathalie

roligt det låter, vart var ni då?:)

2010-06-09 @ 15:59:38
URL: http://liborius.blogg.se/
Skrivet av: Nathalie

Hej:D Vad tycker du om min nya hatt?

2010-06-10 @ 19:19:31
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0