Genrep på showen

Hallå pärlorna :)
Måndag igen, men ingen ångest här inte! Sommarlov på torsdag! Så hell yeah nu kör vi!
Hursomhelst, idag så har haft genrepet på Vår Show. Den ska vi ha istället för att se när niorna tågar ut ur kyrkan, för vi känner att vi inte tillhör högstadiet, (dem säger att vi är med högstadiet men ändå har vi inte fått vara med på alla grejer m.m), så då gör vi vår egna grej! På Vår Show så ska vi spela våra engelska teatrar, (I'm Rödluvan höhöh), sjunga och spela piano m.m. Det blir kul! Och jag är ju konfrancier?? så jag leder de hela tillsammans med Nicke.
Genrepet gick väl sådär, gaaah, vi har inte tränat tillräckligt!!

AJA, nog pratat om det. Snart så ska jag packa, för imorn bär det av till Andersön!! Det är en udde utanför stan, ca 3 mil härifrån. Dit ska vi cykla och sedan sova över. Det blir så sjuuukt kul!! Tänk er att vara vilda ute på en udde och sova i ett militärtält! Det blir najs. Men också sjukt mkt att packa. Så nu ska jag lämna er för en stund, bye bye sweethearts!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0