20:e mars 2010

Tjaaaa!
Nu sitter m&p:s vänner där nere och pratar... Jag satt där en stund och åt en munk med kom på att jag skulle ringa nån istället... Haha. Så då ringde jag M först, men hon svarade inte... Så då ringde jag Frida istället! :) Ska åka till henne om ca en timme. Ska försöka få tag i M också..

Men men, jag ville bara säga en sak lixom.. Jag tror att jag inte pallar skriva så mkt "tips och råd"-grejer, så jobbigt att surfa runt o hitta nya coola saker. Jag är lixom inte Foki... Tror att ni får nöja er med dagbok. Nu är det väl inte så många som läser, men jag skriver ändå för att det är som en personlig dagbok för mig. För att kunna gå bak i tiden och läsa vad jag gjorde då. Kan väl lägga in lite roliga saker ibland, när jag har lust för det. Hoppas att ni förstår!


MUCH LOVE LOVE LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0