Benknäckar-sporten!

Heej!
Nej, jag ska inte sluta! ^^ Vf göra det nu lixom? Nej nej, det är ju så kul!! :)
Iaf, idag gjorde vi väl inte så mkt mer än att se på en konsert och ha idrott. På idrotten körde vi snörubby! Haha, värsta "benknäckar"-sporten. Tackla o så... Men det var ganska kul ändå, trots att alla bildade "högen" hela tiden... ;-)
Sedan så åkte jag hem från alla, V ska spela badminton i helgen o E ska till deras stuga... Men jag har ju F och M hemma! Haha, en massa bokstäver... Men säg till ifall jag får skriva era namn, ok?
Men länge till ska jag inte stanna, för snart åker jag till frissan för rådgivning, frisyr, färg osv. Det blir nog najs! Säger sedan hur det blir!
Här kommer nån bild iaf:

Söta Tintin biter på ett snöre... Bild tagen av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0