Dagen diss

Heeej! :)
Allt bra idag? Jag är nog glad jag, främst för att det gick bra på provet och att jag är frisk! Har lovat mig själv att inte bli sjuk igen, har ju varit det så länge nu...
Iaf, idag var det prov! Det gick bra, trots att jag inte har världens bästa självförtroende i det... Vi hade en superelak "kärring" till lärare i 2 år, och hon sänkte mitt självförtroende till noll komma noll noll lixom?! Men det var då och jag hoppas att ingen annan unge får ha henne igen! Dagens diss får hon av mig!

Sedan så flöt dagen på vääääldigt långsamt, allt var bara boooring! Förutom att träffa vännerna! Jag är beroende av er! Can't live with out you, you know? Jag och bästis hade det BÄST på rasten, faaan va roligt vi har det tillsammans! Synd att jag inte kunde va med dig idag... Aja, det var nog bra, måste träna på engelskaprovet på fredag! Fast det blir nog lätt I think!
Men sen bär det av till STHLM på lovet!!!!
YES YES, me looove STHLM! <333 Jag kommer ju därifrån...:)

Nu ska jag se på film och plugga, ciao!

Btw, Frida har färgat håret! Det blev svart hår och hallonröd/purpur lugg. HÄFTIGT!
Oh, fixar med bloggen också! Därför kan se rörigt ut!!


Till mina kära vänner:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0