Från noll

Hej.. Fick en kommentar om att det inte går att skicka kommentarer o så, så jag bestämde mig för att köra på en av blogg.se's stilmallar och kodemallar eftersom mina egna är störda... Ska väl fixa det snart, men men, nu får det bli så här.
Iaf, har varit hos Frida, fett najs var det! Vi var ute nästan hela tiden och va lite knäppa... As always then! ;-) Thank you for a wonderful day! :))
Och så vill jag bara säga att jag kanske ska gå med i facebook, hhaa, för att göra min blogg lite mer känd och såklart "vara" med mina vänner! XD
AJA, det var allt för nu. LOVE.

Kommentarer
Skrivet av: essa

din design är grym tycker jag, bara det att man måste markera lite för att kolla vad det står, men det påminner mig också mycket om våren, VÅRKÄNSLA! hehe.. hahaha idag har jag bowlat, så det kommer väl upp bilder hoppas jag :D .. såå du kan ju kolla då och då, det var ganska kul och är man mig så vinner man ju allt ;)

2010-03-20 @ 17:55:33
URL: http://latinlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0