Fräschare design

TJA
Nu har jag kommit hem då från isen! ^^ Det var väl sådär, isen var ganska knagglig eftersom vädret här uppe varit lite småtaskigt. Det var varmt, allt töade och det blev slask, sedan blev det kallt och allt frös igen. Resultatet: IS! Så nu är det halt överallt. Snön är jättekonstig, så det är ju lika bra att allt smälter och det blir lite vårsol som i Sthlm! Gud, saknar verkligen Sthlm! :(<333 Jag känner mig så kluven, ena delen i Sthlm och andra delen i Norrland. Känner mig mest som en stockhomare, men ändå... Det är så svårt! Jobbigt!
Iaf, om nu solen tittar fram känner jag att det är dags för en ny design! :) Tänker mig en "ren" design, enkla drag och dova ljusa färger. Tänker mig en ljus och fräsch design. Enda problemet är headern, vet inte hur den ska se ut. Kanske bara nawis? Det får jag spekulera vidare på.
HÖRS

Give me some Spring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0