I'm blond bitches (höhö)

Hej!
Har inte kunnat ladda ner bilder, fortfarande jag vet.. Men såklart när pappa kmr så funkar det! Så nu äntligen kan jag visa en bild på mitt nya blonda hår. Har precis duschat, så håret är alldeles lockigt... Men det är bra, för Påskmaskeraden:)
Kom på att jag ska sminka mig asmkt, så jäkla kul att få överdriva ibland. Kmr vara en tuff ängel, har jag sagt det elr? Höhö.. Kmr ha en skinnjacka, en oversizad vit skjorta (pappas!), vita leggings, en vit kjol, vingar, gloria, svarta skinnskor, ett nitbälte, svart ögonmakeup med glitter, rosetter i håret... HAHA, en häftig blandning alltså. Anyways, nu ska inte jag bara "babbla". Här kmr bilderna...



En ansiktsbild också..

Much love,

//din nawis^^

Kommentarer
Skrivet av: mmautildah

haha ah men eller hur :)

2010-03-31 @ 10:06:39
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Skrivet av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Mmm okej :)

2010-03-31 @ 13:50:18
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0