Japansk nagelstyling!

Hej hej alla söta! <3
Nu ligger jag i soffan och vilar efter en härlig utflykt! Vi åkte till en trevlig ö, som jag älskar! På sommaren ska vi bada där också...^^ Vi på isen först, jättenajs! :) Där åt vi pannkakor och drack oboy! Och såklart solade...:D^^ Sedan stack vi till den andra sidan, för att visa mamma viken jag och pappa hittade, som vi alltså ska bada i! Där träffade vi en annan hund, Grosso, som var lika leksugen som Tintin...XD Så vi släppte dem lösa på isen, och dem gick bananas!! XP Sedan blev Tiny helt slut..
Anyway, innan vi åkte dit så kikade jag in på Foki's blogg, (ofc!), och hittade kategorin "Foki's Nails". Jag som då är "nageltokig" kollade igenom varje inlägg, *fniss*. Hittade jättemkt inspration till att göra egna lite roligare naglar! Fast jag gillar inte lösnaglar... En grej som jag gillade mest var "Japansk nagelstyling", som ser ut såhär.
Från Foki's blogg..
Så när jag visste vilken stil jag ville ha, (som inte var för svårt!), skrev jag och mamma ner lite saker som skulle köpas. Tex: Ett baslack som gör att lacket sitter bättre och längre, "Super Base" från Mavala, ett fiberkit som stärker naglen, från Mavala, och två andra nagellack: Ett från Isadora som var isblått och ett från Mavala som var ett glitterlack i rosa. Nice huh?!
Så snart ska mina naglar fixas! Kmr ta ett tag men det är så värt det! Visar resultatet senare! PUSS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0