Mitt förra liv (typ)

Heeej!
Sry om jag inte hört av mig, men vi har varit på ännu ett upptåg idag! Idag så åkte vi till där vi bodde när jag var liten, en förort till Sthlm! <3 Vi träffade vår förra granne som visade upp sitt hus, för det liknade lite det hus vi bodde i. Hon skulle flytta. Vi såg lekplatsen, och nästan viktigast av allt, vi träffade min dagmamma! Hon kom ihåg mig, visade mig runt i huset och jag kände igen mig! Jag blev ganska tagen av allt... Tänk om jag skulle bott där lixom? Undrar hur jag hade varit? Hur hade allt sett ut? Det var ganska jobbigt att tänka så...
Efter det så gick vi till centrum och shoppade lite grejer! Det var jättefräscht! :) Jag ville köpa lite grejer inom det "marina modet", vilket jag tycker är jättesnyggt! Ok, det är nude som gäller nu, men who cares? Jag tar det jag tycker är snyggt!
Aja, nu drar jag!

Kommentarer
Skrivet av: simone

sv: Thnx babe! Hoppas du får en kanonkväll nu :)

2010-03-13 @ 19:23:01
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0