Nu börjar vardagen igen

Hej!
Nu har vardagen börjat igen! Ganska skönt tkr jag. Lovet var skitkul men har saknat allt så jäkla mkt! <33 Skolan idag var fett najs! :D Vi hade SO, (såg på en film om när Moses ledde egypterna? ur Egypten), bild m.m..
Nu då så lyssnar jag på Amy Macdonald's "Love Love", den är lugnt bäst! xP<3333 Sedan när jag skrivit detta ska jag fixa med den nya designen!! :) Det blir nog bra, hoppas att ni gillar resultatet sen!

Annars vill jag boka en tid för en klippning och/kanske färga håret. Är så trött på håret! Vill ha lite kortare och en annan färg. Typ blond. Halvblond kanske. AJA, det får vi se. HÖRS

Då var håret brunt, nu är det råttfärgat typ...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0