Nu har jag den!!

Mohhaha, jag hittade Amy's skiva!! Nu ska det knarkas låtar här, hehe... *blink*
Och så hittade jag "En Prinsessas Dagbok 7!!!", trodde allvarligt att det bara fanns 6 böcker, men nu visar det sig att det finns 10!! Så nu har jag lite att läsa, jippie!! :)
Hos frissan då, joe det gick bara finfint! HAHAH... Nej men seriöst, hon sa det jag ville ha, så det var fett najs! Klipper lite uppklippt för större volym, och det roligaste, färga håret i olika nyanser av blont så det ser så där naturligt och fräscht ut. Precis som jag ville ha det! XD Nästa fredag ska skrivas in i kalendern! (Y)
Nej, nu ska jag äta lite chips, HÖRS honeybabes!:D <3


SKIVAN!

Kommentarer
Skrivet av: simone

Hon är så grymt duktig! hoppas du har en toppenmåndag! :)

2010-03-22 @ 12:30:51
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0