Packat och klart

Heeej!
Gud vad jag har haft roligt idag! Varit med bästis heela dagen lång! Kan inte ha tråkigt med henne... ^^ Vi var ute hela dagen i den bitande vinden och spelade en teater elr vad man ska säga. En grej vi gjort huuur länge som helst! Det var så roligt att göra det igen! :) Saknar henne redan.... Kommer inte tillbaka förrän lördag! Kan inte förstå hur det ska gå?? När man är borta sådär fattar man hur mkt kompisar betyder för en! Allt!
När hon åkt så började jag packa.... åker ju imorn! Ska bli så... Jag vet inte? Skönt, att komma till mitt andra hem! Okej då, kanske inte andra hem, men en del av mitt hjärta då! Saknar det och jag vet inte vf! Trivs ju här och skulle aldrig flytta härifrån nu, men ändå, jag längtar dit... :o Nån gång ska jag bo där...
Aja, nu måste jag göra en spellista, hahaha!! xd Hittade mina hörlurar idag! :P Ses och bloggar från Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0