Problem

Hej!
Orkar inte prata om skoldagen, tar det sen, kanske efter teatern! :)
Iaf, en kompis till mig sa att hon inte kunde skicka en kommentar, och jag undrar ifall ni kan det? Är det ngt problem som uppstått nu med den nya designen elr innan? Skulle vara bra att veta! Sedan när jag klickade in mig på bloggen utan att vara inloggad så syntes inte headern... Är det bara min störda data elr? ;-)
Om det är fler problem vet jag inte vad jag gör!! Känns lite tungt att blogga... Tar kanske en paus?? Jag vet inte... 

Nåväl, det får vi se. Älskar er! OCH KOM IHÅG ATT SÄGA OM DET ÄR NÅGOT SOM HELST PROBLEM MED DEN NYA DESIGNEN, BLIR SÅ GLAD OM NI GÖR DET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0