Snobbön

Tjjaaaa! xd
Hur är det? Hade ni en lika bra dag som jag? :) Jag hade det bäääst! :P
Eftersom pappa fyller år idag så stack vi till Östermalmshallen för att handla en god middag! Vi köpte en massa gott! Mumsigt! Sedan så drog mamma till Riksdagen för att snacka valet detta år! Då åkte jag, pappa och Tintin med bilen till bla pappas födelseort,och Lidingö där han bodde ett tag, (som inte alls var som jag hade trott! Jag trodde att det var värsta helsnobbigt, men det var riktigt mysigt där! <3), Djursholm, (där var det dock sååå snobbigt!! En massa pampiga hus och överklassmänniskor!). På Djursholm så hittade vi en söt udde som vi promenerade på, dit ska vi nog en gång till! Kanske på sommaren eftersom man kan bada där då! :)) Det blir nog jättenajs! Sedan åkte vi hem och åt den goda maten! Behöver jag säga hur mättt jag är...? Nu ska jag vara lite social, hööörs baaabeeeesss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0