So different!

Hi Loves!
Nu är jag i Sthlm! Sitter i lägenheten och slappar... Vilar upp mig! När vi kom till Sthlm fixade vi lite i lägenheten,(våra kusiners, vi kan låna den när vi vill), sedan stack vi till en mysig pizzeria och tog med maten hem! ^^ Pizzan var världens godaste! Precis vad som behövdes efter en lång dag! Sedan har vi varit hemma och haft det bra. Pappa stack och hälsade på en så jag, mamma och Tiny var hemma. Tintin är helt förvirrad typ, kan ju fatta det... En helt ny stad och en helt ny lägenhet... Om jag vore hund skulle jag vara värsta borta!
Aja, snart ska jag väl lägga mig, en ny rolig dag väntar på mig! Pappa fyller år imorn, och mamma ska till Riksdagen. Jag, pappa och Tiny ska nog på promenad på Lidingö, där pappa bodde förut. Det blir fett najs! Hörs hörs!
Sry om jag inte har några bilder att lägga upp, kan inte ladda ner bilder till denna data!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0