Sommartid?

Hej hej kära blogg!
Just nu sitter jag i min mysdress och vilar... Var på en promenad just men blev så jäkla trött! :( Egentligen skulle jag följt med till stan, men det pallade jag inte.. Magonten har iaf försvunnit, men är fortfarande hängig.. So boring! Men men, kan ju inte göra ngt åt det. Så idag blir det väl bara till att slappa, och vila upp mig för imorn! Skola då juh... Och så nu tänkte jag att jag skulle spela lite sims, kände ett sånt sug för det! Hihih...
Igår då så släckte vi, mys mys! :D Åt dock för mkt chips, aj aj.. ;)

Ja, och för ni som inte vet är det ju sommartid nu! Min klocka var inte omställd, så jag trodde att jag hade sovit till 9, haha.. Skönt iaf! Men visst känns det lite konstigt att det är sommartid nu, jag menar, det är ju lixom fortfarande vinter här.. HAHA, nej men igår snöade det ju jättemkt! =( Känns verkligen inte som vår...

Btw, hörde att Lund haft rekord, 19 plus grader!!!!

Ställ om klockan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0