Sportlov!

Hejsan alla söta! <3
Det är sportlov för mig nu!! Om jag har längtat efter lite ledighet... Haft två prov denna vecka, ett matteprov i onsdags och ett engelskaprov idag... Men det gick nog bra! Appropå prov, har jag sagt att jag fick alla rätt på religionsprovet? Hihih, *stolt*.
Idag då:
Gjort provet
Sett på Lilla Löpsedeln
Sett på en engelsk film
Haft fotbolls-brännboll i djupsnön på idrotten!

En ganska lätt dag alltså...
Men nu är det lov! Under en bit av lovet kommer jag att vara i älskade Sthlm! <33 Längtar dit!! Annars kommer jag väl slappa och vara med my friends! :) Det blir Kanon!
Det enda dåliga är att jag har mens, men vad kan jag göra åt det? Aja, hörs hörs sweetisar!

Love ya

Kommentarer
Skrivet av: simone

Sköönt med lov :D

2010-03-05 @ 16:32:48
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0