Storm, ett tecken på vår?

Godmorgon på er!!
Idag är det måndag, och jag är ledig! :D Det är jäkligt skönt faktiskt... Förutom att jag inte kunde sova längre än till kl 8!! Fattar inte vf det är så? På helger och lov när man väl kan sova länge kan man inte det, men när det är skola kan man typ inte stiga upp...! Hursomhelst, när jag väl vaknade så kändes det i hela kroppen att jag behövde en dusch, fort! Så efter att jag ätit och så kastade jag in mig i duschen och tog en härlig morgondusch! Det passade så bra! :) Min hårbotten hade kliat något enormt, så den behövde mkt vatten och mkt schampoo! Den är så dampig...
Iaf, har märkt att det blåser som tusan idag! Vi bor ju på ängar utan träd så ni förstår nog att det blåser rejält här... Fast om det blåser så tycker jag att det börjar blir vår!!! XD Igår var det kramsnö och kring -5 så det kändes verkligen som vår, elr iaf vårvinter!
Idag ska jag nog vara med bästis igen, hoppas jag! Så som vanligt blir det nog en låg uppdatering idag... Aja, ni är väl ändå på skolan/jobbet! mOHAHAHA..
HÖRS!

Something old...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0