Every rule that I'm breaking

Sha!
Förlåt för att bloggen har varit på latsidan ett tag nu, men ni vet, när man är sjuk så orkar man inte alla gånger. Lovar att bli bättre (och roligare) när jag blir frisk! Denna dag har varit tråkig! Bara slappat, inte gjort ngt speciellt alls. Bara varit sjuk och längtat bort. Helst längtar jag efter duschen! Vill spola av mig sjukdomen! Hoppas att jag orkar snart.. HAHA! ;)
Om man ska säga ngt roligt, så har jag fått en ny bok idag av mamma! :) Det är en fortsättning på en "häx"-serie av Maj Bylock, (hon som skriver alla historieböcker ni vet), yeees säger jag! De tre första böckerna var i en samlingsvolym som kallades "I häxornas tid". Den fick jag låna av Emma, tack tack! Ska skriva en recension om den senare!
Nu måste jag... Jaa, gå iaf! Much love,



//din nawis^^

Kommentarer
Skrivet av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Ja verkligen ! Missa inte dekor tävlingen i min blogg just nu :)

2010-03-29 @ 19:41:10
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Skrivet av: mmautildah

naw!

nej jag har påsklov:)

2010-03-29 @ 22:19:33
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0