Vandra på WUHU ISLAND

Hej!
Jag är hemma idag igen, var det igår också. Igår så hade jag ont i halsen, lite feber, ont i magen och i huvudet! Idag mår jag lite bättre men pappa höll mig hemma för att jag ska bli helt frisk! :( Jag rusade faktiskt upp ur sängen imorse för jag var rädd att kag skulle komma för sent, men så pappa bara, "Du får inte gå idag"... Så då gick jag upp och sov igen...

Men jag hade världens mest konstiga dröm! Jag drömmde att jag va på Wuhu Island, (alltså Wii-ön, Wii Sports Resort), med klassen! Vi skulle vandra omkring där, och jag var hur glad som helst! Jag sa till mina lärare, "Jag har alltid drömt om att få vandra på Wuhu Island", och det gör jag ju, hihih, men det var lite konstigt. Men ännu värre, ön var helt datoranimerad! :o Inget såg verkligt ut... Men vi gick där, och det var verkligen häftigt! :) Allt var så, underbart! Förutom då att ön såg helt miffad ut.... ;-) Det var en fantastisk känsla! xd

SÅ, OM NÅN JOBBAR MED ATT UTVECKLA WII-SPELEN, SE TILL ATT MAN KAN VANDRA RUNT ÖN PÅ WII SPORTS RESORT! DET SKULLE JAG ÄLSKA!!!



Tycker att Diddle är så söööt! <3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0