Väntaaaa................

Hejsan! :)
Vad ska ni hitta på denna dag? Njuta av den sista lediga dagen för att sedan återgå till arbetet/skolan? Men det ska inte jag, mohahaha, för jag har sportlov!! Hhihih... ^^
Idag så ska moi vara med bästis, det vill säga när hon kommer.... Jag hatar att vänta! Det är så trist... Dessutom är jag ensam hemma med Tiny, (Tintin, min hund<3), för mamma och pappa är i kyrkan! :( Men hon kommer väl snart får vi väl hoppas... När hon väl kommit ska vi nog gå ut och fortsätta med den lilla gången vi har gjort i vår snöhög! Snöhögen har blivit ganska stor nu btw... Fast det är lite synd att vädret inte är lika fint idag som det var igår! Igår var en riktig toppendag men skridskor och shopping! Kan det bli bättre?... ;-) Men men, hörs babyloves och lovar att uppdatera liiite bättre, uppdateringen har ju varit ganska låg länge...? :o
Hahha, ego?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0