Ett år med bloggen!

Wow .... that's amazing! ^^
Men jag vet .... jag har inte bloggat på ett riktigt långt tag! Men ändå, varför inte börja? :) Ska ju lägga ut min "bok" "Jag vet en väg som leder hem", i serien The Emeraldeye Series. Men först ska jag börja skriva på den, hahha ;) Kan ju vara bra. Jag hoppas att ni kommer att gilla den.
AJA, jag ville visa er en låt från mitt nya favoritband, Florence + the Machine, men det gick inte. Hata Youtube! Hahha .... Hoppas att ni har det bra, i alla fall. Jag är sjuk dock, mindre trevligt. Visst känns det som om jag alltid bloggar när jag är sjuk?

xoxo,
nawis^^



Really cool pic. Nothing to do with the text, though.



Kommentarer
Skrivet av: Vera

Älskar bilden! Förresten snart får du lägga ut din bok! ;)

2010-11-18 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0