Back on track

God kväll bloggen! (Eller egentligen god natt)
Nu så har jag väckts från min bloggdvala, redo att börja igen! Inget speciellt har hänt, dagarna flyter på, några bråk inträffar, jag blir sjuk tre fredagar i rad, blivit ännu mer beroende av Florence + the Machine ... Ja, som det kan gå.
Just nu så sitter jag och chattar med Vera om imorgon. Vi ska kanske sova över hos varann och se Twilight <3 Det kommer att bli sjukt kul måste jag säga. Andra planer inför helgen = plugg. Suck.
AJA, har inte så mycket mer att säga. Är trött och borde sussa nu. Ska väl krypa ner i sängen och försöka att sluta ögonen. Vi får se hur det går.
Så nu säger vi hejdå á la Florence-style: Thank you and good night x





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0