Hej förändring!

Glad lördag! (:
Idag vaknade jag och kände att nu jäklar, fram med kartongerna! Nu är det dag att rensa upp! Så det gjorde jag.
Nu har jag tagit en paus från all packning, vi har redan fyllt tre kartonger proppfulla ... Det är sjukt hur många grejer man samlar på sig genom åren!
Men det har inte varit helt lätt heller ... Jag är ju en kräfta, och vi har svårt att säga bye bye till saker. Sant som det är sagt. Jag är en riktig liten mes när det kommer till det. Jag har jättesvårt att slänga bort grejer. Jag tänker alltid: "Tänk om mina barn vill ha de här grejerna? Tänk om jag ändrar mig när det är för sent?!"
Men det har gått ganska bra än så länge. Det är ganska skönt att ändå få börja om. Jag är tonåring nu, dags att säga farväl till barndomen! Eller inte ...

Tintin hade sötat till sig under natten så jag var bara tvungen att ta fram kameran!

Är han inte sötast i världen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0