Jag har längtat efter dig, helg!

FREDAG! (:
Äntligen säger jag ... Fast vila blir det kanske inte, jag ska nämligen göra om mitt rum denna helg! Ska städa ut alla saker, vilket kommer att ta lååång tid, och måla om. Undrar om jag hinner allt. Hur som helst, jag ser fram emot det väldigt mycket!
Idag så var det OK, vi tränade mest på våra Romarriket - teatrar. På idrotten så spelade jag, Tua och Ida pingis. Jag är inte bra på det!!! Haha, men det var väl ändå ganska nice ...
Nu så ska jag bjussa er på dessa bilder, solen sken så fint!

Ett URgammalt hjärta som jag har gjort för läääänge sedan.

En vacker rosaorange solnedgång ... Jag älskar att fota solnedgångar!

Hann i sista sekund att ta detta kort ... Sedan hade solen försvunnit :(

Hope you liked it.
//nawis^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0