Paradiset

Hej och hallå!
Jag vet, jag vet. Uppdateringen har varit likamed noll. Men det ska bli bättring på den fronten! I morgon så far vi iväg från Stockholm. Snyft!! Men men, det kommer ju ett påsklov snart! Och då blir det SO MUCH FUN, eftersom det antagligen är varmare här då, och en del uteserveringar finns ju då. Vi har ju hund, you know ...
I alla fall, igår så såg jag på opera för första gången i mitt lilla liv. Den hette Tosca, och är väldigt känd. Jag måste säga att den var bra! De sjöng så fint och högt - de överröstade en hel orkester utan mikrofoner! - och spelade bra. Och där vi satt ... Så fint! Allt som allt, en trevlig underhållning med mycket dramatik och kärlek! Gå och se!!
Vi har gjort så mycket här, orkar inte ta upp allt. Jag antar att ni inte är så intresserade! Men snart kan jag lägga upp lite bilder, trots att de är få. Har inte haft tillfälle att ta så många kort här. Det är ju inte så lätt att konka runt på en stor jäkla kamera hela dagarna.
Nej men, nu ska jag avbryta här. Vi hörs och syns!

//nawis^^



Kommentarer
Skrivet av: Alven - the one and only

Tosca har man sett mången gånger :) Den är fin :D

2011-03-10 @ 22:12:47
Skrivet av: nawis^^

Svar till Alven - the one and only:

Ja, riktigt fin var den! Vill se fler operor nu! ;)

2011-03-11 @ 12:52:39
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0