Solkatt

Hello!
Hoppas att ni haft en bra fredagskväll! Jag hade det trevligt, I guess. Idag ska vi dock bege oss till Tony och Susanne för att titta på finalen av Melodifestivalen. Haha, snark! ;)
Anyway, innan dess ska jag och pappa antingen gå och bada, eller vara ute i det fina vädret. Solen skiner och det är ganska varmt! Jag vet inte ... Vill båda. Men jag antar att det lutar åt att stanna hemma. Jag vill nog inte visa mig i bikini än, (jag har en massa blåmärken på kroppen, vet ej varför ;D)
Nu har jag inte så mycket att skriva. Här kommer i alla fall dagens bild, übersöta Svartis!

Okej då, lite omgjord.

Här är den riktiga bilden.

Visst ser det ut som om hon vill knocka en? Samtidigt som hon ser ut som en liten japansk ... någonting.

Vilken är er favorit? Haha, kommentera kommentera!

Hope you liked it.
//nawis^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0