Sweet dreams are made of this

Hallå bloggen!
Förlåt för usel uppdatering, men har haft lite att göra de senaste dagarna. NO-prov, redovisningar, shopping, ja man hinner inte alltid! Men nu ska det blir bättre på den fronten! Här har ni ett par foton som jag fotade i skolan. Visst ser de lite drömmande ut, typ lite Alice i Underlandet - feeling? Jag älskar att fota i det temat.

Är inte denna bild så himla härlig?

Jag har plöstligt börjat att gilla oskarpa bilder, som denna, tycker att den är så mystisk på något sätt.

Det ser ut som om hon faller här ...

Är inte den här bilden helt sjukt läskig? Man kan tro att Vera står upp, men hon hoppar. Hon ser hängd ut ... Det fattas bara en snara runt halsen liksom ...

Denna bild är så skön! Jag älskar att ta sådana här kort!

Jag blir nästan sömnig av att se den här bilden ... ;)

Hope you liked it.
//nawis^^

Kommentarer
Skrivet av: Vera

aahhahahahah den sista bilden på mig! ;)

2011-03-27 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0