Torsdag, torsdag, torsdag, torsdag ...

Men hallåhallå allihopa!
Jag känner att jag börjar tappa lusten att blogga igen ... Det enda jag bloggar om är om vad jag har gjort och att jag visar upp några bilder. Inget annat! Det känns så tråkigt. Jag behöver komma på något nytt att skriva om!!
Anyway, om jag hade tid så skulle jag fixa med designen idag! Men idag har jag teater, (fan fan fan!), så jag antar att jag inte hinner. Men har ni några idéer till hur den skulle kunna se ut? Typ färger, layout osv. Kommentera kommentera!

Idag i korthet: På engelskan läste vi, (New moon <333), på matten spelade vi yatzy, på no-labbet byggde vi bilar av lego och tävlade om vem som kom längst, (jag och Frida vann, woho!), och på musiken försökte jag förgäves spela gitarr, (jag suger på det så himla mycket!).
Det var min dag. Har ni haft det bra?

Old pic. Men hade inget att lägga upp så, enjoy ...



Kommentarer
Skrivet av: Vera

Din blogg är inte alls tråkig C:

2011-03-17 @ 16:00:28
Skrivet av: nawis^^

Svar till Vera:

Åh tack vampyrdottern min! ;)

2011-03-17 @ 16:32:23
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0