28:e mars 2011

Hej!
Nu har jag lust för att blogga igen! Det verkar som om jag bloggar bättre på vardagarna än på helgerna ... Undrar varför? På helgen har man ju tid ... ;)
I alla fall, idag så gjorde vi ganska vanliga grejer - förutom att spanskagruppen (eller en del av dem) fick en massa skäll av vår lärare Martijn! Fast om jag ska vara ärlig så tycker jag att de förtjänade det. En del verkar vara helt respektlösa! Men jag antar att det är dagens ungdomar beter sig (nu lät jag väldigt gammal! ;D)
Efter skolan så stack jag, Vera, Tua hem till Frida. Vi hade det trevligt trevligt, som alltid! Om ni läser detta, tack för att ni finns! (: <333
Nu ska jag plugga lite tills provet om Romarriket på onsdag, fick reda på det idag?! Men det ordnar sig, jag kan liksom allt, (I hope). Sedan ska jag se på NCIS, (såklart!), det blir två stycken idag! Lycka!

En vacker bild på min nya fågelbur (FLORENCE + THE MACHINE!!!), och en minst lika fin röd ros!

Hope you liked it.
//nawis^^



Kommentarer
Skrivet av: Vera

Jag läser detta: Håller helt klart med dig: Tack för ni finns! Och tack för du finns :) <3

2011-03-28 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0