Vackra vänner

God dag bloggen.
Hoppas att ni mår bra. Jag själv mår TOPPEN. Kanske på grund av att mitt illamående och yrsel har släppt, (kände mig så igår), eller på grund av det fina vädret! Man känner det i luften ... Det är vårvinter!
Så i detta fina väder gav jag och mina vänner oss ut för att fota på elevens val. Blev ett par riktigt najsiga bilder! Visst är mina vänner vackra?!

Ronja Rövardotter, eller hur?!

Visst ser denna bild lite sorgsen ut?

Och så plötsligt ett träd! Men visst är det ganska fint?

Stordiggar denna isiga bild!

Och sist men inte minst ... Vackra Vera!

Ha det bra.
//nawis^^


Kommentarer
Skrivet av: nawis^^

Svar till Alven - the one and only:



Vad kul! Jag tycker också att det ska bli oerhört roligt att börja blogga igen. Så kommentera på! ;)

2011-03-02 @ 18:09:19
URL: http://nawis.blogg.se/
Skrivet av: Vera

inte vackra vera... vackra henrietta! :) <3

fett fina bilder ;D

2011-03-02 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0