2:a maj 2011

HEJ!
Sitter här och dödar folk med mitt humör typ. Är så trött så att det inte är sant. Att vara uppe halv ett inann skolan är ju så oerhört smart! Vaknade upp som en zombie, inte blev det bättre av att man hade matte på morgon. Och sedan en mördande idrott! Skulle springa en massa, och jag som har vrickat foten! Det är synd om mig alltså!
AJA, jag har lite ångest just nu. Har no-prov om en vecka och jag fattar inte ens vad vi håller på med?! Lyckat alltså ... Så nu hjälper mamma mig, inte för att jag tror att jag kommer fatta mer. Hur mycket man än pluggar blir man ändå förvånad ...
Och så är jag uttråkad. Bra kombo där! Men visst är det alltid så att man bloggar när man är trött/tråkig och inte har något att skriva om?

ANYWAY, efter skolan så kom Vera hem till mig, ni vet, hon som jag alltid tar kort på? Haha, jag tror att jag har 50-60 bilder på henne ...Vi snackade och hade det najs. Vi gjorde inte så mycket, egentligen skulle vi plugga, men det orkar man ju inte? ;)
Så nu sitter jag här. Och här sätter vi punkt för det här inlägget.

Ett litet Florence-kollage som jag gjorde. En massa random-bilder på denna vackra och talangfulla tjej vid namn Florence Leontine Mary Welch. Har visserligen en massa bilder att ladda upp ... Flera album. Ska ta och visa er i veckan!

much love xx
//nawis^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0