Jag har blivit smittad!

Hej!
Tråkig nyhet: Jag har blivit smittad av Vera. Typiskt mig att alltid bli sjuk! Mitt immunförsvar måste vara sjukt dåligt. Haha, sjukt dåligt! Roligt skämt där!
Iaf, idag så hände inget speciellt. På matten har vi börjat med ekvationer! Ni vet, det där som alla tycker är så svårt? Hittills så har det inte varit svårt, men det kommer väl! ;) Sedan hände inget speciellt, förutom att jag var tvungen att gå hem tidigare på grund min lilla sjukdom (N)
NU så måste jag väl ta tag i plugget. Ibland har man läxor varje dag och ibland aldrig! Men det beror väl på att det är på sluttampen nu, snart så slutar vi ju sjuan! Finns inga ord för att beskriva min längtan. Obeskrivlig!

Tänkte ha denna som header förut, men det blev inte så bra :(

hope you liked it xx
//nawis^^


Kommentarer
Skrivet av: Vera

Du ser ut som en vampyr i mitten av dom tre bilderna!:D (nej nej.. du ser bara ut som en människa...för vi två är ju bara människor inget annat... oskyldigt visslande hahha! Sorry om jag smittat dig! :'( KRYA

// Din bandmedlem i Veronica & The Vampire ;D

2011-05-05 @ 19:24:53
URL: http://midnightshadows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0