Btw - HAPPY DESIGN!

Omg, är så nöjd med min nya design!!! Älskar att fixa och trixa med designen, (även utan Photoshop o liknande!), men tyvärr är det väldigt svårt att bli nöjd. Men jag har fixat det! ÄNTLIGEN EN DESIGN SOM ÄR SNYGG OCH PASSAR MEJ LIXOM. Och tänk bara att jag, för 2 mån sen, inte ens visste hur man skapade en blogg... Nu kan jag ju till o med göra en design!! Wihoooo!! Vad tycker ni om designen? Vill ni ha hjälp med något ang det? I can help u, now... :) Så fråga på, för om man har en snygg deisgn är det roligare att blogga!!! (iaf så tycker jag det!)

Lite foki-style över det?

Hehe, fast jag ser uppblåst ut!! Hon plutar lite mer... ;-)

Den bilden bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0