Hmm...

Jadu.... Jag har fått en söndags-noja! Herregud.... Vill inte att det ska va skola imorron! Och speciellt inte att vi ska premiär nästa vecka!! (HJÄÄÄÄLP!!! PREMIÄÄÄÄÄR!!!) Men allvarligt, hur glad är man när man har lingonveckan? Känns ju jättebra att få det just nu, just den här veckan...=( Aja... Idag var jag hursomhelst på teatern och körde igenom lite grann, kändes ganska bra för min del men jag behöver träna på Denna Julens Ande!! Mycket repliker men det ska nog ordna sig. Mest är jag orolig över var jag ska gå ut och in och blablabla, men får läsa manuset så blir det väl bra!! Jag sa ju att jag skulle tona håret idag, men jag kom på att man måste göra ett hudallergitest, så att man inte är allergisk! Buhuuu, är ju så tröööött på mitt hår...:c och det måste gå 48 timmar mellan! *suckar*
Och lixom hur gör man? EHEHE, har aldrig gjort det förut så det är lite nervigt -.-

jepp, lite grejor om man säger så..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0