Chic day

Världens bästa tidning heter CHIC. Du måste läsa den! Den handlar om mode, skvaller, smink, allt... Ganska ytlig, men rolig att läsa..XD man behöver faktiskt inte alltid läsa gamla ICA kruriren hela tiden....8D
Iaf så är det FREDAG!!!! YEY!! *DANSAR OCH SJUNGER* jag har haft riktigt frdagsmys med mina parents, tacos såklart... Vad annars på en fredag?? HAHAHA. nej, men det var asgott.
MEN HEREGUD!! DET SNÖAR TYP MASSOR.... heheh, hur e det hemma hos er då? Jag bor ju i norrland så här snöar det ju nu... Oj, vad jag skriver olika nu.. VEM BRYR SIG...??
HAHA, nu äcklar en kompis mig på MSN, sirap på macka...!! EEEW.
åhh, jag skulle tagit vaccinet idag, men det var sluuut. BUHUHUHUHUHUH. :'(
Men nu orkar jag inte skriva mer, hejdå. Ska lägga upp nått till innan dagen är slut. PROMISE. =)



MEN NU KOMMER DAGENS FRÅGA:

SKA DU SE PÅ IDOL?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0