Glögg och gatubarn..

= min dag!!!

hahaha, nej inte direkt... men jag var hursomhelst på teatern och vi provade kläder och så!! det var roligt!! jag bytte klänning mot en lite finare.. 1800-tals stil såklart!! jag är ju Belles dotter, och då ska jag ha lite finare kläder på mig. men först är jag ju ett gatubarn som tigger och sjunger "Goderafton, både herre och fru", (vet ej vad den heter), för Srooge. det ska bli jättekul att spela upp!! imorron så tränar vi oxå, och på måndag, och på tisdag, fast med en annan teater med undomsgruppen..!!!!

jaja, jag kunde inte vara där hela dagen, för jag gjorde illa stortån, (hahaha låter sååå fånigt!!!), och jag blev för trött. men när jag kom hem läste jag en hur bra bok som helst, nämligen Flickan i Rött.
En väldigt bra thriller-spänning-drama-bok!! lixom allt i ett!! xP
Sedan skålade vi med glögg för snön som äntligen har kommit, och kanske mest för att det är första advent imorron!! jag längtar!! snart jul och det ska bli kul!! HAHAHA VILKET BRA RIMM...=))
Och nu sitter jag här och skriver för er. roligt roligt som alltid mina underbara snart-december-läsare!!!

visst ser den spännande ut?!

Kommentarer
Skrivet av: LIFE LIKE SHIT

Det va så lite :)

2009-11-28 @ 18:12:11
URL: http://lifelikeshit.blogg.se/
Skrivet av: Z A N D R A :)

Go kväll! :D

Allt bra?

2009-11-28 @ 19:22:40
URL: http://decevven.blogg.se/
Skrivet av: vesna.blogg.se

aaa det är ju så tyvärr :(

2009-11-29 @ 00:37:07
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0