Project Runway o årets sötaste bild...

här är årets sötaste bild som mamma tagit, på min gullegrisar Tintin o Svartis!
här skriver jag blandat igen....
jag har sett på Project Runway, världens bästa program! om du inte vet vad det är...så här skriver jag det! Project Runway är ett designprogram där de designar kläder... konstigt va? hehehe... de får olika utmaningar som de ska utföra.. nu är det typ 4 finalister och de ska va me på Olympus Fashion Week i New York!! (oh, lyllos dem..)
de gör fantastiska kläder!! I JUST LOVE THEM! Om du vill se det så går det på 3:an kl 16.00, vet ej hur många dagar, men det e ju bara o kolla i tidningen. 8D
Iaf, nu så sitter jag här och döööör av att inte göra något, (mer en att skriva detta då..), men jag får väl gå och läsa Chic igen o bara drömma om alla kläder......XP





Kommentarer
Skrivet av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur har din dag varit? :D

2009-11-06 @ 20:28:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Skrivet av: din nawisXD

jodå, som du kan läsa så har den varit ganska bra. själv? kram.



//din nawis^^

2009-11-06 @ 21:28:19
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0