17e april 2010 - mojas dag

Hej pearls!
Idag var det teater - hela dagen! Väldigt kul och jobbigt. Tränade på nästan hela pjäsen. Glad att vi hann med så mkt. Kmr nog hinna med nästan hela imorn! :) Men det roligaste var att jag fick min peruk, den som är gjord av nylonstrumpor.. Man trär en nylonstrumpa över huvudet så "benen" faller ner, och sen syr man fast flera nylonstrumpor. I en del nylonstrumpor lägger man in lite skumgummi så håret får lite volym, haha! ;)
Ser helt sjukt ut.. Men Grumma Grimhild från havets botten är sjuk!

Anyways, idag skulle älskade mormor blivit 93 år.
Du är så älskad även fast du inte är just här på jorden. Så länge man kommer ihåg en så finns man. Kommer alltid glömma dig, därför är du alltid här.

Mormor föddes i Tyskland och klarade sig med nätt och jämt i Andra Världskriget. Hon hade så mycket att berätta som jag aldrig hann höra. Jag var 7 år när Moja sakta somnade in.



Kommentarer
Skrivet av: Sara

Tjena Mittbena! :-)

Är allt bra med dig?

2010-04-17 @ 21:41:27
URL: http://www.februaritjej.se
Skrivet av: FOTOGRABBEN.SE

Aha..

Vad är kvarteret skatan? ;D

2010-04-17 @ 21:52:44
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0