6:e april 2010

Godmorgon bloggen!
Hoppas att ni har sovit gott! Jag hann sova lite längre idag och utan att vakna hela tiden, skönt!, men dock har jag haft en massa mardrömmar.. Tex att jag var gravid!! Det var helt sjukt... ;O Var riktigt desperat eftersom jag trodde att det var på riktigt..! Hatar när man tror så, men då är det ju iaf skönt att vakna upp och inse att det bara var en dröm... ^^ Sedan drömde jag att jag och Maja var superstressade till skolan, vi skulle klä ut oss och så. Usch och fy, önskar att man slapp drömma mardrömmar hela tiden! :(

Nåväl, ny dag idag och jag mår bättre! :)
Jag har bara lite ont i halsen, täppt i halsen och är snorig.. Är iaf piggare! Så nu ska jag ta en dusch, väldigt efterlängtat...!!
Ha en bra dag mina söta läsare!! <333

//din nawis^^


Kommentarer
Skrivet av: carro

Hoppas du mår bättre snart :)

2010-04-06 @ 15:54:33
URL: http://carroboll.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0